Oto kilka taktyk SEO, które z pewnością pomogą poprawić ranking

Ogólnie rzecz biorąc, SEO to wszelkie działania, które pomagają poprawić pozycję w wyszukiwarkach, takich jak Google, Bing i inne. Dzięki 3,9 miliardom użytkowników Internetu i ponad 3,3 miliardom wyszukiwań każdego dnia, zapewnienie dobrej pozycji w rankingu nie jest łatwe. I właśnie dlatego techniki SEO są tak ważne dla firm.

10 biznes-ograniczanie błędów SEO

Pobierz free Resource - 10 biznes-ograniczanie błędów SEO

Search engine optimization (SEO) błędy, których należy unikać i co robić zamiast tego. Inżynierowie Google powiedzieli, że istnieje co najmniej 200 "sygnałów rankingowych", które wpływają na to, czy możesz znaleźć się powyżej konkurencji, czy nie w wyszukiwaniach, które przyniosą Ci nowy biznes. Aby SEO było jeszcze trudniejsze, wiele z nich często zmienia się w aktualizacjach algorytmów Google. Tak więc, to może być naprawdę trudne wiedząc, co ma znaczenie w SEO, a co nie.

Dostęp do 10 biznes-ograniczanie błędów SEO

Dobra strategia SEO jest absolutnie krytyczna dla większości firm. Dotyczy to nawet lokalnych firm, które niekoniecznie oferują swoje usługi online. Według badań, lokalne wyszukiwania stanowią 35% wszystkich wyszukiwań. Lokalne funkcje wyszukiwania, takie jak Google "near me", odnotowały ogromny wzrost na przestrzeni lat.

Google Trends

Wyszukiwarki zawsze poprawiają swoje algorytmy wyszukiwania i zmieniają wartość, którą przywiązują do pewnych aspektów witryny. Dodaje to dodatkową warstwę złożoności do już trudnego zadania, przed którym stają menedżerowie SEO.

Dlatego stworzyliśmy ten przewodnik, który zawiera skuteczne taktyki SEO i najlepsze praktyki na rok 2018. Koncentrując swoje wysiłki SEO na nich, Twoja strona może pozostać konkurencyjna i utrzymać silną pozycję w rankingu. Przejdźmy do rzeczy.

1. Przeprowadzanie Analizy Konkurencji

Jedną z najskuteczniejszych taktyk SEO, które mogą pomóc w rankingach, są szeroko zakrojone badania i analizy konkurentów. Pierwszym krokiem jest po prostu identyfikacja kluczowych konkurentów, według branży, geografii, słów kluczowych lub innych istotnych czynników.

Dokładna analiza pomoże Ci odkryć obszary, w których twój konkurent odnosi sukcesy i ewentualnie odkryć słabości, z których możesz skorzystać.

Każda analiza konkurencji, którą wykonasz, powinna obejmować te podstawowe czynności:

Analiza słów kluczowych: jako jeden z najważniejszych czynników dobrego SEO, analiza użycia słów kluczowych konkurentów jest absolutnie krytyczna. Korzystanie z narzędzi sugestii słów kluczowych, takich jak-KeySearch, Moz Keyword Explorer lub Google Keyword Planner może pomóc znaleźć słowa kluczowe, których używa Twoja konkurencja, a także te, których możesz użyć samodzielnie.

Analiza budowania linków: kolejny kluczowy czynnik SEO, budowanie linków jest niezwykle ważne dla poprawy rankingów SERP witryny. Poszukaj ich pochodzenia, liczb i tekstu kotwicy, którego używają, aby określić, jak twoja konkurencja radzi sobie na tym froncie. Może warto skontaktować się z tymi witrynami, aby sprawdzić, czy mogą one również dostarczyć linki zwrotne do twojej witryny.

Analiza treści: spójrz na treści na stronach konkurencji. Jak często publikują nowe treści? Jaka jest długość ich postów na blogu? Jak ustrukturyzowana jest ich treść? Jeśli twój konkurent radzi sobie lepiej w rankingach wyszukiwania, może warto naśladować praktyki, które wydają się najbardziej wartościowe.

Zdecydowanie polecam użycie specjalistycznych narzędzi do analizy konkurencji. Narzędzia takie jak SEMrush, Ahrefs lub SpyFu pomagają w żmudnej pracy wymaganej przy optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwań.

2. Analizuj Swoje Linki Zwrotne

Podczas gdy linki zwrotne są nieocenioną częścią dobrej strategii SEO, nie wszystkie linki zwrotne są tworzone jednakowo. Niektóre z nich naturalnie mają tendencję do osiągania lepszych wyników niż inne, dlatego ważne jest monitorowanie ich wydajności. Pomaga to skupić się na typach linków zwrotnych, które są najbardziej wartościowe. Albo zrozumieć, które witryny mają tendencję do generowania ruchu o najwyższej jakości.

Możesz usunąć pewne linki lub jednostronnie je odrzucić, jeśli nie dodają one żadnej wartości lub penalizują Twoje rankingi wyszukiwania. Narzędzia takie jak Majestic, Ahrefs lub Moz Open Site Explorer mogą pomóc w przeprowadzeniu dokładnej analizy linków zwrotnych witryny.

3. Optymalizacja dla urządzeń mobilnych

Rynek wyszukiwarek mobilnych szybko się rozwija i zawsze przewidywaliśmy, że w końcu urządzenia mobilne mogą stać się bardziej wpływowe niż komputery stacjonarne. W 2017 telefony komórkowe ostatecznie przejęły prowadzenie, a teraz stanowią ponad połowę całego ruchu internetowego na całym świecie.

Istnieje wiele standardów rozwoju mobilnego - od niezgrabnych (a obecnie w dużej mierze nieistniejących) witryn mobilnych po znacznie bardziej nowoczesny, technicznie i wizualnie elegancki "responsywny projekt.”

Responsywny projekt

Jednak nie wystarczy po prostu dobrze wyglądać. Witryny również muszą się szybko ładować, inaczej Twoi odwiedzający będą sfrustrowani i odejdą. Mając na uwadze te cele wydajności, Google, wraz z wieloma innymi firmami technologicznymi, wprowadził AMP-projekt open source do dostarczania przyspieszonych stron mobilnych.

Korzystając z okrojonej formy HTML, Google twierdzi, że zoptymalizowane przez AMP strony ładują się do 85% szybciej. Tak więc, jeśli nie zoptymalizowałeś jeszcze swoich stron internetowych pod kątem urządzeń mobilnych, nadszedł czas, aby działać.

4. Użyj bezpiecznego HTTP

Bezpieczne przejście na Hypertext Transfer Protocol (HTTPS) w celu szyfrowania ma wiele zalet:

Bezpieczeństwo i prywatność: dzięki zabezpieczeniu komunikacji między użytkownikami a serwerami, szanse na zakłócenia lub uszkodzenia przez osoby trzecie znacznie się zmniejszają. Skutkuje to większym zaufaniem zarówno użytkowników, jak i przeglądarek internetowych - wiele z nich wyświetla teraz ostrzeżenia, gdy użytkownicy przechodzą do witryn innych niż HTTPS.

Ulepszony Ranking: dzięki zwiększonej wiarygodności większość witryn, które dokonują zmiany na HTTPS, może spodziewać się niewielkiego wzrostu w swoich rankingach wyszukiwania. Możesz również spodziewać się większej liczby poleceń i ruchu w czasie, ponieważ Google częściej poleca bezpieczne witryny w wynikach wyszukiwania.

W połowie 2017 około 31% domen internetowych zakończyło przejście na HTTPS. Liczba ta dopiero wzrośnie, ponieważ bezpieczne protokoły komunikacyjne stają się normą w całej sieci.

Natychmiast po przejściu na HTTPS możesz spodziewać się spadku w rankingu witryny i wydajności wyników wyszukiwania. Jest to spowodowane zmianą wprowadzoną do podstawowego adresu URL. Jednak ten spadek będzie krótkotrwały i powinieneś zobaczyć, jak Twoja ranga odzyskuje się, a nawet poprawi się w krótkiej kolejności.

5. Optymalizacja Szybkości Strony

Wraz ze wzrostem prędkości internetu, podobnie jak oczekiwania dotyczące wydajności witryny ze strony głównych użytkowników. Według badania przeprowadzonego przez Adobe, prawie 40% użytkowników opuści witrynę, jeśli ładowanie trwa zbyt długo.

Na szczęście można wiele zrobić, aby zwiększyć ten czas ładowania, z których większość można łatwo zaimplementować. Użyj wysokiej kompresji obrazów, aby znacznie skrócić czas ładowania. Możesz nawet użyć sieci dostarczania treści (CDN), aby pomóc globalnym użytkownikom uzyskać dostęp do treści bez konieczności pingowania serwera Krajowego.

6. Optymalizacja pod kątem wyszukiwania głosowego

W ramach wysiłków na rzecz optymalizacji urządzeń mobilnych dobrym pomysłem jest zintegrowanie lepszej funkcji wyszukiwania głosowego. Ostatecznym celem skupienia się na wyszukiwaniu głosowym jest uznanie za źródło "wyróżnionego fragmentu" - jako asystent Google, Siri i Alexa będą czytać informacje z tych źródeł i często cytować źródło, jak również.

7. Użyj Ustrukturyzowanych Danych

Crawlery stron internetowych stały się znacznie bardziej zaawansowane i zdolne przez lata. Jednak czasami to, co jest oczywiste dla ludzkiego użytkownika, jest całkowicie niejasne dla maszyny. Rezultatem jest to, że od czasu do czasu gąsienice witryny mogą popełniać błędy lub pomijać dane podczas indeksowania witryny. Rozwiązaniem jest oczywiście wykorzystanie ustrukturyzowanych danych.

Korzystanie z ustrukturyzowanych danych to nic innego jak formatowanie kodu witryny w jednolity układ. Kiedy crawlery wyszukiwarek indeksują Twoją witrynę, będą w stanie zebrać bogatszą ilość danych, ponieważ zostały one ułożone w formacie "oczekiwanym".

Szukaj w Google

Aby pomóc webmasterom zoptymalizować swoje dane, Wyszukiwarki utworzyły open source Schema.org. posiada wszystkie konwencje i standardy kodu, aby pomóc w strukturze witryny i uczynić ją bardziej " przyjazną dla robotów.”

Jedne z najlepszych narzędzi do analizy SEO

Teraz, gdy już omówiliśmy, co musisz zrobić, porozmawiajmy trochę o tym, jak możesz to zrobić. Oto kilka narzędzi, które mogą skierować twoje wysiłki SEO we właściwym kierunku:

1. SEMrush

SEMrush: to jedna z najpopularniejszych platform marketingowych i SEO. Posiada imponującą gamę narzędzi i usług, aby zapewnić obszerny, całościowy widok wydajności witryny.

SEMrush wykracza poza dostarczanie rozwiązań SEO. Obsługuje szereg kluczowych operacji marketingowych, takich jak raporty strategii reklamowych, media społecznościowe, narzędzia PR, a nawet sugestie treści i usługi kuratorskie.

SEMrush

2. Spyfu

SpyFu: to specjalistyczne narzędzie jest Twoim one-stop-shop, aby uzyskać wszystkie potrzebne informacje o konkurencji. Od szczegółowego badania słów kluczowych i analizy linków zwrotnych po organiczną vs płatną analizę ruchu w wyszukiwaniu, SpyFu Cię obejmuje.

Korzystanie z najlepszych narzędzi do analizy konkurencji to świetny sposób na uniknięcie czasochłonnych i pracochłonnych zadań związanych z badaniem konkurencji - Aby zidentyfikować możliwości i słabe punkty, które możesz wykorzystać.

3. Pro Rank Tracker

Pro Rank Track: wiedza na temat pozycji w rankingach wyszukiwania ma kluczowe znaczenie, aby skutecznie zaplanować działania SEO. Pro Rank Tracker nie tylko pomaga śledzić swoje globalne rankingi, ale także lokalne i mobilne rankingi wyszukiwania.

Może to być naprawdę przydatne do analizy skuteczności działań SEO. Możesz także zobaczyć, gdzie idziesz źle i co możesz zrobić, aby poprawić wydajność wyszukiwania.

Możesz nawet śledzić swój ranking w różnych strefach geograficznych, od rankingów regionalnych, aż po poszczególne miasta. Jest to niezwykle przydatne dla lokalnych firm, które chcą skupić się tylko na SEO dla swojego lokalnego obszaru.

Pro Rank Tracker

4. Ahrefs

ZjpUCdW774xnbWhN